Izy tilbyr en rekke digitale produkter og verktøy som integrerer alle nødvendige tjenester for eiendomsdrift i ett system:
Izy Portal: En altomfattende plattform for eiendomseiere og fasilitetsleverandører som muliggjør effektiv administrasjon av tjenester i kommersielle bygg. Løsningen dekker blant annet booking av møterom, betalingsløsninger, gjesteregistrering og tilgangskontroll, noe som gir full oversikt og kontroll for eiere og ledere.
Izy App: En brukervennlig mobilapplikasjon rettet mot leietakere og ansatte i byggene, som gir dem tilgang til alle nødvendige fasiliteter og tjenester via deres smarttelefon. Dette skaper en sømløs brukeropplevelse og bidrar til økt tilfredshet og produktivitet blant brukerne.
Izy mAIfood et betalingssystem som har tatt i bruk det nyeste innen AI-teknologi. Betalingsregistreringen er utviklet spesielt for de som drifter kantiner og kiosker i næringsbygg.
Izy Web: En nettbasert plattform som gir eiere, leietakere, serviceleverandører og ansatte enkel tilgang til alle verktøy og funksjoner som trengs for effektiv drift og kommunikasjon. Plattformen bidrar til bedre flyt, reduserer administrativt arbeid og øker effektiviteten i driften.
Izy Prediksjon: et system som predikerer hvor mange som vil besøke kantinen neste uke og helst hva folk faktisk vil spise. Izy Prediksjon kombineres med Izy mAIfood for å få verktøyet som forenkler planlegging og innkjøp av matvarer, noe som gir en mer bærekraftig kantinedrift med minimalt av matsvinn.